viernes, junio 01, 2007

Todo sigue igual

Los mureros hemos elegido continuar con lo mismo, quizas es hora de refexionar, sobre todo los partidos que han perdido, el PP y el PSOE, no han hecho oposición en toda la legislatura y han obtenido lo que han sembrado, el PP se ha dado cuenta muy tarde y ha hecho oposición solo durante la campaña electoral y esto solo le ha servido para obtener un 1,5% mas, el PSOE no ha hecho nada y así se ha quedado igual.
Vamos a ver si durante estos cuatro años nuestros politícos de la oposición se dedican a trabajar un poco en la oposición.

55 comentarios:

Anónimo dijo...

El PSOE te de plantejar-se que de vegades un cambi no be mal. Son massa anys treient els mateixos vots i no crec que el Bloc els haja acaparat tots. Tal volta Ana vullga fer un poc de reflexio i dimitisca del carrec. La nova oposicio es vora ara i espere que vejen l'equivocacio de estos ultims anys del PSOE.

En el PP veig que hi haura un cambi en la forma de fer oposicio aixi que sort en l'aventura que empendra Angel. El que si que tinc clar es que amb Jover com diu la canço "todo sigue igual". Ara a dimitir la xica que va 4 a la llista del PP i que entre Jover. Aneu obrint-li pas.

Anónimo dijo...

Pues clar que el PP haurá de fer un canvit en la oposició. De qui va ser la brillant idea de fer la campanya com sa fet?? Pot contestar-me senyor/s administradors del bolg?.

Ara si que podre'm anar Obrint Pas, ja que ara mes que mai em de fer front a la situació del País Blavencià.
"Todo sigue igual" per a vosltres que continuareu enriquint-se a costa del treballadors, nem a construir una revolta que vos deixara a cadascú en el vostre lloc.

La lluita continua!! //*//

Anónimo dijo...

CREQ QUE TENSENDRE LES RASTES, IGUAL NO EIXES EN LA FOTO TU Y LA LLUITA LA FAS AL HOSPITAL

PAIASO

Anónimo dijo...

Sabeu que en quatre anys Muro te casi 600 persones més en el censo i el Bloc només ha pujat 40 votos desde el 2003.
Sabeu que la abstenció en Muro ja està el 23%?
Sabeu que el PP havent començat tard, en llista nova, candidato nou i en un campanya de un mes i mig ha augmentat en 150 votos respecte al 2003. El pp ha començat tard però no va per mal camí.

Anónimo dijo...

no no va per el mal cami sols que per 40 vot no te sols 3 regidors, i el bloc 9 aixina que sigues del partit que sigues hi ha que saber la veritat, i tu no la saps, lo del Psoe i el PP ha sigut un DESASTRE, digues el que digues.

Anónimo dijo...

critican no arrivareu a cap lloc, aportan idees i plantegant idees de futur i de benestar per al poble sí...prou mal eu fet en aquestes eleccions i prou mal li fareu al territori en els 4 anys k teniu x davant, deixeu k a muro açò no ocorrega, i que aquest aument d població es faça de forma controlada com está fense, i e k diga k açí ihi ha especulacio de la regola, que pense que no s'esat deixant construir, san paralistat molts PAI, no els an deixat dur endavant, xk si no hi ha serveixs per atendre'l, açò rebenta, i es el que esteu fent a motls pobles i ciutats, deixeu a muro que es continue fent el bon treball.Per algo es coneix al poble de muro, per al bona i sencilla gent, gent que sap agrair el bon treball que al llarga d'aquestes legislatures a realitzat el BLOC.

Anónimo dijo...

Menos lobos caperucita!! Jo visc a muro i l'alcalde no ha fet res per a mi, no juge al futbol i per tant el camp de futbol me la bufa, no magrada ni lluis llatch ni els grups independentistes i no vatg a sentir-ho. No magraden les danses i no vuic voreles...Simplement rogarli al senyor alcalde que no pose Wifi inalambrica al poble que encara en fotra la que tinc a casa! El que ha de fer es baixar impostos millorar el estat dels carrers, no sols ara cap a les eleccions k aixo es nota masa.Muro es ui en dia un poble mol trist no hi ha festa per la nit no hi ha on poder anar a pasaseu be....en fi un poble per a dormir no per a viure!!

Anónimo dijo...

fill meu, on esta tot el centre amb els carrers pavimentats?on estan els carrers avanç foscos, ara illuminat?on está la recuperació de les tradicions d'un poble, el pasat i el futur?encara k a tu no t0'importe, es la istoria dels nostres avanpassats, i cal recuperarla i millorarla si cal!on esta el proyecte d'un nou centre de salut, que puga donar servei a tota la poblacio nouvinguda?on está l'aportació del l'ajuntament per a la creació del centre de dia per als malalts d'alzeimer?on está la hipoteca jove, que ens permetra poder conseguir un pis o una casa?on está eixa aportació a l'esport donantli cada día mes força, i que les istalacions de muro siguen de renom a la comarca,on está la interconexió entre poble i pedanies?..., tot açò era una utopia i ara es una realitat!!!!si vols festa...monta tu un bar o una discoteca, pero no la montes molt damunt de la gasolinera x favor!!!!l'ajuntament denega el que l'albades puga fer activitats al carrer ja que tots els caps de setmana es una molestia continuada, dons va el snyor peralta, i com es amiguet, els dona els permisos i avnat, i als veins de Muro i miyor dit, als que viuen aprop de les cases eixes...que els en donen!!!vinga x favor, un poket de seiretat, no li busqueu els 5 peus al gat, que no els té, ja li vulgau dir, sou de l'alcalde, instalacions precaries, catalanisme....som valencians, parlem valencià, i per ytant, des de l'ajuntament te que promoure tots els grups pero te que promoure més aquells que o fan amb la nostra llengua.
valencià=català que us quede clar!!!!sino, aneu i que vos donen un parell de clases de linguistica!!!!
el bon treball es veu per el carrer, es sent en que la gent esta contenta, viu la festa al carrer, participa de les activitats que l'ajuntament promou,.....
deixeu la era gris i trista del pp a muro i reseu per a que el exalcalde de muro isca el menyas malparat posible per tot el mal que vau fer, els tecnics ja o van advertir, pero com a especuladors i interesats....per a les proximes o camvieu la táctica, i deixeu de criticar i de clavarse en la vida privada del alcalde o....eixireu malparats com en aquesta que pensaveu menjarse el mon i vos vau menjar tot el que el poble de muro va voler i mes.No critiqueu i aporteu idees

Anónimo dijo...

Querido padre! No se si es que me hace falta unas clases de lingüistica a mi...pero lo que esta claro es que a ti te hacen falta clases de ortografia, hacer 50 faltas de ortografia no es para ir presumiendo de defender tu lengua el catalán...


“Fill” meu, on esta tot el centre amb els carrers pavimentats?on estan els carrers avanç foscos, ara “il•luminat”?on “està” la recuperació de les tradicions d'un poble, el “passat” i el futur?encara k a tu no t'importe, es la “història” dels nostres “avantpassats”, i cal “recuperar-la” i “millorar-la” si cal!on esta el “projecte” d'un nou centre de salut, que puga donar servei a tota la “població” nouvinguda?on “està” l'aportació del l'ajuntament per a la creació del centre de dia per als malalts d'alzeimer?on “està” la hipoteca jove, que ens “permetrà” poder “aconseguir” un pis o una casa?on “està” eixa aportació a l'esport “donant-li” cada "dia" mes força, i que les “instal•lacions” de “Muro” siguen de renom a la comarca,on està la “interconnexió” entre poble i pedanies?..., tot açò era una utopia i ara es una realitat!!!!si vols festa...”munta” tu un bar o una discoteca, “però” no la montes molt damunt de la gasolinera x favor!!!!l'ajuntament denega el que l'albades puga fer activitats al carrer ja que tots els caps de setmana es una “molèstia” continuada, dons va el “senyor” Peralta, i com es amiguet, els dona els permisos i “avant”, i als “veïns” de Muro i “millor” dit, als que viuen “prop” de les cases eixes...que els en donen!!!vinga x favor, un “poc” de “serietat”, no li busqueu els 5 peus al gat, que no els té, ja li “vulgueu” dir, sou de l'alcalde, “instal•lacions” “precàries”, catalanisme....som valencians, parlem valencià, i per “tant”, des de l'ajuntament te que promoure tots els grups “però” te que promoure més aquells que o fan amb la nostra llengua.
valencià=català que us quede clar!!!!sinó, aneu i que vos donen un parell de “classes” de “lingüística”!!!!
el bon treball es veu per el carrer, es sent en que la gent esta contenta, viu la festa al carrer, participa de les activitats que l'ajuntament promou,.....
deixeu la era gris i trista del PP a “Muro” i reseu per a que el “ex alcalde” de “Muro” ixca el “menys” malparat “possible” per tot el mal que vau fer, els “tècnics” ja o van advertir, “però” com a especuladors i “interessats”....per a les “pròximes” o “canvieu” la “tàctica”, i deixeu de criticar i de “clavar-se” en la vida privada del alcalde o....eixireu malparats com en aquesta que “pensàveu” “menjar-se” el mon i vos vau menjar tot el que el poble de “Muro” va voler i mes. No critiqueu i aporteu idees”.”
De 402 palabras 50 faltas....no esta mal animo papa sigue mejorando

Anónimo dijo...

perdona fill, estava escrit a correcuita, des de hui, posaré més comte perque criticar si que sabeu....vinga molts ani´ms, i gracies per corregir-ho, tots fem errates.

Anónimo dijo...

Ara que ve la ve la calor, les pintades es voran millor.

La lluita continua //*//

Aprofite per desitgar el mal a tots el blaveros feixistes.

"Amb la sang dels feixistes pintarem les 4 barres arreu dels Països Catalans "

Anónimo dijo...

mira gilipolles.

en la sang teva es farem un gelat imbecil.

tu molta pintaeta i molt fer la pero de donar la cara res de res.

no siga que te la tenquen, covart eres un rato, mira be darrere sempre que fages una pintada, no tobriga el cap d'una branca.

PAIASO, DELS PAIASOS CATALANS QUE ALLI NO VOS VOLEN SOU XARNEGOS SOLS XARNEGOS.

IMBECIL

Anónimo dijo...

M'alegra molt que al final del de teu comentari poses la teua firma.

Anónimo dijo...

Bon titular... o as resumit tot en una frase, molt b... tot segueix igual, el pp continua manant, mes amarican´s cup, mes formula 1, mes papes, mes especulació, mes destruccio del territori, mes palaus de les arts, mes canal 9 manipulat,... en fi mes de tot com podeu comprobar, despres ens queixem de que no nian escoles adecuades per als xiquets, que la ensenyansa no es bona, que no nian prous metges i hospitals, zones protegides, informació, seguretat, ....... pa que senyors pa que, si els nostres impostos sen van pa lo necesari com tot açó no fa falta... ja está b home ja esta b. DIGUEM NO de una volta que nosaltres no som d´eixe món

Anónimo dijo...

ENDAVANT COMPANYS I COMPANYES FEM FORA ALS FEIXISTES DE LA NOSTRA TERRA
VISCA ELS PAISOS CATALANS

Anónimo dijo...

Plenament d'acort, DIGUEM NO, a la política especuladora de Camps, al malve del medi ambient, a la manipulació,.....DIGUEM SI, a aquell que treballa per el seu poble, aquell que a fet oides sordes quan li s'ha possat damunt la taula algún PAI, aquell que ha viscut el major creixement de població i n'ha estat capaç de que aquest creixement fora sostenible, a aquell que a unit el poble amb les pedanies, a quell que a intentat que la festa es visca al carrer i que la gent participe activament, ja li diguam festa del llibre, fireta....que els nostres majors tinguen millors condicions i que els nostres esportistes i joves esportistes tiguen unes millors instalacions i millors condicions,....EL POBLE DE MURO JA VA DIR SÍ, EL PASSAT 27 DE MAIG, ara per part dels altres grups cal un suport incondicional, una opinió amb fundaments, sense crítices no constructives per al benestar del nostre poble. Som poble i com a poble debem de treballar tots junts independentment del qui estiga al capdavant de l'ajuntament.

Anónimo dijo...

Quiero transmitir un gran mensaje de esperanza: ETA es una gran nación(Mariano Rajoy, el vostre president, el dels del pp)!!!!I encara direu que els del BLOC som com dia aquell Batasunos......, i vosaltres...

Anónimo dijo...

Pero que estas diciendo? No tienes ni idea de lo que ese ETA.
ETA es: Euskadi Ta Askatasuna (en español, Patria Vasca y Libertad), conocida por sus siglas ETA, es una organización terrorista, autodeclarada independentista y nacionalista vasca, de ideología marxista-leninista, que invoca la lucha armada como método para obtener sus objetivos fundamentales en los que se encuentra de manera prioritaria la independencia de lo que el nacionalismo vasco denomina Euskal Herria de los estados de España y Francia.

Anónimo dijo...

No, si jo sols intente transmetre les paraules del president dels populars, una veu que...va patir un lapsus suposadament o tal volta va estar fet aposta!!!???i el que dic a continuació de la frase esmentada per mariano rajoy es que molts d'aquestes persones, personetes, amics i amigues, ja fa un temps dien que els del BLOC eren uns Batasunos....perque el nostre alcalde, no va comdemnar uns atemptats d'ETA, motius que a algún "espanyolito" el van enfurir molt i que ara resulta que s'haura callat al vore que el seu president(el del PP)diu, i en repetides vegades, que "ETA es una gran nación", eixe es el gran misatge d'esperança que ens vol transmetre!!!pense que més d'un molta esperança no n'ha vist amb aquesta expresió rotunda peró....allà vosaltres.

Anónimo dijo...

Mariano dice:"Quiero transmitir a los españoles un mensaje de Esperanza, ETA es una gran nación, España, perdón es una gran nación." No omitas el contexto...Blocquista

Anónimo dijo...

Voleu que us avan-se les vostres critiques al Ajuntament murer quines serán?El que Alex llopis s'allibere completament, i que Rafa Calvo, siga mig alliberat, peró avans, us faré una xicoteta reflexió: Ens trobem a una població, amb cada día més habitants, a una població amb cada día més necesitats que l'Ajuntament está intentant cobrir per a satisfer les necesitats del poble, un poble en el que sols a día de hui, es troba alliberat el alalde, ara en funcóns, Rafa Climent, i que ell es el que dedica les 24 hores del día a l'Ajuntament. Al meu parer, amb les dimensions qu está adquirint Muro, necesita més gent que es dedique plenament al poble, que treballe independenment de les regidories que porta a l'ajuda i organització de les altres per tal de que tot isca millor, perque, al cap i a la fi, el que s'intenta des de qualsevol ajuntament es buscar el benefici del poble i el que busca el BLOC i a buscat durant les passades legislatures és, buscar el millor per al poble.
Salutacions

Anónimo dijo...

pero qui o diu, Mariano o Esperanza?jajaja, es una broma.
amb tot açó intente reflexar que tots errem, tots som persones no maquines i per tal cosa, errem. Va errar rajoy amb eixe comunicat, a errat Zapatero en la seua aposta ferma per el dialeg, a errat Climent en no comdemnar aquells atemtats, i va errar mollá en criticar sense desmesura i sense aportar idees, durant la campanya electoral. Les persones errem, epr aixó som persones.

Anónimo dijo...

EL AYUNTAMIENTO FIJA COMO PRIORIDAD LA PISCINA CUBIERTA

Dijous, 14 de Juny del 2007

El actual Gobierno municipal del Bloc tiene el objetivo, para esta misma legislatura, de dotar a Muro ...

El actual Gobierno municipal del Bloc tiene el objetivo, para esta misma legislatura, de dotar a Muro de una instalación de piscina cubierta que será, en su totalidad, de nueva construcción. Rafael Climent ha informado al respecto de que el objetivo que se han trazado es que este servicio público esté abierto y en funcionamiento dentro de este mismo período de gestión política al frente del Ayuntamiento murero.

Rafael Climent, señala que están tramitando la obtención de ayuda económica y financiación a través de la Conselleria de Sanitat, puesto que el argumento que esgrime Climent es que “una piscina cubierta es un servicio que necesitan cada día más las personas mayores, como ejercicio de mantenimiento y terapia física por problemas de articulaciones, espalda, ect y los ciudadanos tienen que poder tener al alcance este servicio tanto en invierno como en verano”.

La piscina cubierta irá ubicada entre los emplazamientos del nuevo campo de fútbol, y las instalaciones de la piscina descubierta, y se pretende con ella dar respuesta eficaz a una demanda que irá en aumento en sintonía con el aumento de la esperanza de vida, y el consecuente aumento de gente mayor en la localidad. El alcalde ha recalcado que no es tanto un proyecto para el deporte murero, sino que se trata también de una cuestión de salud pública.

Anónimo dijo...

Me parece muy bien esta prioridad de la piscina cubierta... pero antes el Sr. Climent deberá hacer frente a la condena en firme que el Tribunal Superior de Justicia de la Comunidad Valenciana le ha impuesto. Las arcas maltrechas del Ayuntamiento se verán mermadas en más de 100.000 euros aparte de las costas y gastos del juicio. Así que buen comienzo para cubrir la piscina... Lo que se ha cubierto es de Gloria el NAZIonalista Climent. Encima los blokeros van anunciando el próximo juicio "contra Prato"... que aún está por verse. Y de éste, ¿no decis nada?... pues eso como no pasa nada, el lehendakarito climentito... subirá los impuestos para pagar su multita de no menos de 100.000 euritos. Y el pueblo borrego... "Pèro es que es tan bon xic..." gilipolllllllllaaaaaaaassss

Anónimo dijo...

has deixat tu mes a desitgar dient açó, no pots tractar la veu del poble així, es mereixen un respecte, ell han elegit i si s'han equivocat ja o pagaran uns d'una banda i els altres, amb impostos desmesurats, però, no deus mai de criticar la postura de una majoria, pots estar-ne a favor o en contra perè, la seua veu es superior a la teua i deus d'acatarla i respectarla. Trobe molt be que o denuncies i o fajes públic però les formes que utilitzes no son les millor, ham aixó, el que dius per molta coherencia i rao, que es clar que desconec, i que de ser cert, es ungreu problema, però, la informació que ens transmets amb eixes formes descalificants...no son les millors

Anónimo dijo...

D'acord... i demane perdó. És veritat que la majoría de la veu d'un poble deu de respectar-se, a més a més amb tota la raó, però deixa que traga tota la meva repulsa i comdemne les formes en que un il.luminat ens tindrà que governar altres quatre anys. A part hi ha altres comentaris que deixen molt que desitjar, inclosos insults. Bé pero jo no vull caure tan baix. De nou perdó.

Anónimo dijo...

Per Muro no pasareu FEIXISTES!!

Per molt que vulgau fer malbé un poble no podreu, sou uns merdes i tota akesta rabia que esteu sembrant la recollireu en forma de odi.

Putos feixistes ques pensen que son ignorants, mecagen la puta el que nia k llegir. Aneu-se'n de una volta de Muro que no vos agrada i tireuse per un pont perk es la millor opcio k podeu fer, perk viure com viviu vosaltes no es viure, es fer riure, tontos.

Anónimo dijo...

ei!!!!auanta el poni xavalote!!!!k per molt nacionalista com jo que eres, perts molt amb aquestes formes!!!!auantat la rabia i continte per el teu bé.
gracies

Anónimo dijo...

Pero eixe de ahi dalt que diu de feixistes?? asi qui es feixista els del PP?? uns maricomplejins jajajaja yo tanseñare el que es el autentic feixisme parlanxin que soles sabeu dir dos coses feixixtes i paisos catalans!!

Anónimo dijo...

I tant amic meu que soles saben dir feixisme i paisos catalans, no tots seran igual que l'amic que ens diu que es tirem d'un pont baix, pero este "amic" li dire aixina. Sabra ben be que els del seu partit politic ERC saben el que es parlar amb feixisme perque ells mateixa van negociar am terra lliure un grup terrorista feixista clar k si si no fas el que dius el mate...es aixina el feixisme te lo que te...podem recordar com militatns de terra lliure cridaven:¡Vixca la terra! ¡Independencia o mort! ¡Visca la lluita arma! ¡Una sola nació, Paísos Catalans!.Paraules tipiques de FEIXISTES. Van fer actes terroristes com Secuestro de Federico Jiménez Losantos.Per cert li van pegar un tir a la cama per sort el van alliverar.

Anónimo dijo...

ostia saveren pogut carregar a losantos,redeu kin apena mes gran.tindriem un manipulador menys en este mon.jajajajajajaja. Ixa es la vostra politica,la manipulacio.

Anónimo dijo...

Al hilo de los comentarios realizados por mí, ocho post mas arriba, en donde denunciaba la condena al Sr. Climent por aproximadamente 100.000 "euritos" de nada, que es el fondo del asunto, no he visto a nadie comentarlo bien a favor, bien en contra, ni aportar nada nuevo en este tema, bien porque ¿los nuevos concejales de la oposición no se enteran? o es que ¿los que nos gobiernan lo ocultan?.

En la forma de comunicarlo, me llamaron la atención, porque es bien cierto que me pasé, y seguidamente pedí perdón.

No obstante y para aclarar lo de los "votantes borregos", que de ninguna forma quiero aplicar al pueblo de Muro, ni pretendo ofender a nadie, he leido un libro del que resumiré algunas frases seguidamente...

"Se acaba de conmemorar el trigésimo aniversario de las primeras elecciones democráticas en España. Casi todo el mundo lo ha celebrado, pero lo cierto es que votar ya no produce el mismo vértigo.

Hay jornadas electorales en que no se alcanza el 50% de participación; las hay, incluso, en que el porcentaje es directamente irrisorio. Y hay políticos que se ufanan de gobernar por voluntad de la mayoría pero que apenas han obtenido el respaldo de un tercio del electorado.

A pesar del hastío que sienten muchos por los procesos electorales –por las promesas vanas, la estupidez de los políticos y los cambios para que todo siga igual–, la democracia es uno de esos tabúes que no pueden mencionarse si no es para cubrirlo de elogios. Por no poder, no puede ni discutirse el sistema electoral, aunque, como en España, no contribuya a la gobernación y recompense a los partidos más radicales, como la Esquerra catalana.

Al votante se le trata como si fuera un ser racional que discurre como es debido, deja el corazón en casa cuando se acerca a la urna y, al igual que el político, vota por el progreso social. Demagogias aparte, y considerando que incluso personas mentalmente discapacitadas pueden votar, esto es una visión tergiversada de las cualidades del votante. Pero ¿acaso hay otra?

Pues parece que sí. El prestigioso economista norteamericano Bryan Caplan acaba de demostrar que el votante es claramente irracional y, por ejemplo, se deja llevar por prejuicios anticapitalistas y contrarios a la inmigración. El libro donde dice cosas como éstas, The Myth of the Rational Voter, está empezando a causar estragos en Estados Unidos.

Caplan no se lleva a engaño: "Apagamos nuestras facultades racionales en temas en los que no nos importa la verdad. Un votante irracional no sólo se hace daño a sí mismo, sino a cualquiera que, como consecuencia de su irracionalidad, haya de vivir bajo políticas equivocadas. Como la mayor parte del coste de la irracionalidad a la hora de votar es externa, es decir, lo pagan otros, ¿por qué no darse un capricho? Si una buena parte del electorado piensa así, las políticas socialmente perjudiciales ganan por demanda popular".

Más duro aún resulta leer lo que sigue: "En elecciones con millones de votantes, los beneficios personales de aprender más sobre política son insignificantes, porque un voto difícilmente cambiará el resultado. Entonces ¿para qué aprender?".

Si la mayoría cree que en el sistema capitalista los ricos se hacen más ricos y los pobres se envilecen, esto se convertirá en dogma. Y quien lo ponga en solfa no pasará de ser un maldito egoísta obsesionado con la acumulación de riquezas y desprovisto de la más mínima empatía hacia los demás. Es igual que se aleguen datos, análisis o razonamientos: el partidismo, como las creencias religiosas, es una cuestión de fe.

A juicio de Caplan, el encasillamiento de la gente es tal que puede saberse lo que alguien piensa sobre cualquier tema con sólo conocer su posición ante el aborto. Los votantes no analizan, por ejemplo, si la investigación con células madre es un atentado a la vida humana, como postula la Iglesia, o no; ni si los impuestos progresivos castigan al que más trabaja y equivalen a un saqueo, o no. Pero los votantes son soberanos. Amén.

En The Myth of the Rational Voter se compara, por medio de estadísticas, lo que piensan el electorado y los economistas –en principio, más favorables al libre mercado– en relación con determinados asuntos. Mientras los economistas basan sus conclusiones en la lógica y la evidencia, los votantes proceden, más bien, de una forma diametralmente opuesta. Esto queda especialmente patente en cuestiones como la libertad de comercio. La gente, cuando ejerce de consumidora, es sensible a los precios, de ahí que le interese que no haya aranceles y favorezca el libre comercio; pero cuando ejerce de votante resulta que respalda a quienes piden restricciones a la entrada de mercancías de países terceros...

Explotando la ignorancia del votante medio se encuentran, principalmente, los grupos de presión, que quieren imponer su agenda a costa del bienestar social. Como presentan sus demandas apelando al bien común o a cualquier otro mantra al uso, y dado que la gente no aprecia el efecto de las políticas que solicitan aquellos, se impone la ley del más fuerte.

Una vez demostrada la clarísima inferioridad de la democracia con respecto al mercado, Caplan entiende que la solución no pasa por más sino por mejor democracia; por un sistema en que la libertad no pueda ser destruida por nadie, tampoco por la mayoría. La democracia es importante, sí; pero más lo es disponer de una Constitución que impida al Estado expandirse. Por desgracia, esto parece una utopía, dada la tendencia del poder a expandirse por doquier.

A diferencia de los políticos, Caplan ofrece en estas páginas lo que promete, un análisis desapasionado y realista sobre el sistema democrático. Después de leerlas, uno empieza a darse cuenta de que el emperador está desnudo".

... Nada más y nada menos. Repito, no pretendo desmerecer a nadie, ni por supuesto, faltaría más, los resultados electorales de Muro.

Hay otros comentarios más ofensivos en este mismo hilo, e incluso constitutivos de delito por apología del terrorismo. No obsta ello, para que cada cual extraiga sus conclusiones. No quiero alargarlo más, y lo que pretendo es que se investigue mi denuncia. O acaso se va a salir de rositas el intachable Sr. Climent que dice no servirse de su cargo sino que nos quiere servir a nosotros... Ja, ja, ja. Y que saldrá con las manos vacías del sillón. Ja, ja, ja.

Anónimo dijo...

Esta tía sí que es democrata.
Narbona p...

[Narbona critica la falta de "conciencia" de los ciudadanos que votaron al PP en la Comunidad Valenciana:
La ministra de Medio Ambiente, Cristina Narbona, considera que los ciudadanos que votaron en la Comunidad Valenciana al PP "no son suficientemente conscientes" de las consecuencias de la política urbanística de este partido. Por el contrario, alabó la importancia de que en Villajoyosa, Calpe y Altea se produjeran "resultados electorales de cambio". La Ministra hizo estas declaraciones en el primer encuentro internacional Amigos de los árboles que se celebra este sábado en el Palacio de Congresos de Cataluña, en Barcelona.]

Anónimo dijo...

Eixa, la Narbona es una desbaratada mental, però part de raó en té cuan diu que al País Valencià, no son concients del mal que está fent el PP pero també el PSOE, AMB MÉS D'UN ALCALDE ESPECULADOR. Un mal que començarem a pagar-lo d'açí poc i que deuran de solucionar els nostres fills, un especulació, una prostitució del medi ambient que nosaltres sofrirem i ja n'estem començant a fer-ho. El cas de Benidorm, el cas de la Vila Joiosa, el cas de Xabia i Denia, en son un clar exemple de com podem parar i regulartitzar tot açó, com?siguent nosaltres els que decidim el que volem, i no deixant que siguen cuatre empreses de fora, les cuals son peixos grans, que tot seu emporten elles i a nosaltres no ens deixen res, ni tampoc els preocupa si ens queda alguna cosa o no.
Aquesta es la política del BLOC, no pretenem para les coses, sino que siguam nosaltres els que decidim, com, cuan, perqué, i per a qui. A Gaianes, alguna cosa semblant a la que n'está passant a la costa, ja s'estava donant, però gracies a que el poble a sabut obrir els ulls, i a la gran política que n'ha fet el BLOC, i a la gran campanya, en contra de tot el que estava succedint, tot açó, ja a trobat una solució, que sigua el poble de Gaianes el que decidisca que vol.
No cal anar tan lluny, als pobles que ens emboltes, aquesta situació, per part tan del PP, com del PSOE, es donen, una llastima que no tinguen cura ni respecte al seua allar, a la seua casa, a les seues arrels.
Salutacions. Vicent

Anónimo dijo...

xe molina no sabi que tambe llegies esta web.

pep

Anónimo dijo...

Escribo este comentario , no como una crítica al PP sino como un comentario de ayuda a la recapacitación. A ver no hablo de mí sino de mucha más gente que no hemos votado al PP de Muro siendo votantes del PP a nivel nacional, pero me parece vergonzoso que el PP de Muro tenga una lista como la que tiene. Si el PP de Muro espera ganar alguna vez las elecciones tendrá que dar un vuelco total a su lista y hacer una limpieza general. De los que hay sólo quedan 3 o 4 que valen la pena porque son ya bastante conocidos y se les reconoce su experiencia tanto en política como en ámbito profesional. Ahora bien expliquenme como unos elementos como Ángel Mollá, Vicente Gandia, e indirectamente Fermín Senabre entre muchos otros pueden estar merodeando y tomando decisiones en este partido. Por primera nuestro poco conocido y a la vez conocidísimo Angel Mollá se presenta como candidato a la alcaldía, una persona con una reputación más que discutible, con antecedentes económicos pendientes, una persona que se dice a él mismo " empresario " cosa que nunca se le consideró porqué nunca lo fué o si fuera así todos seriamos empresarios. Ahora bien otro cabeza de lista Vicente Gandia, jovén murero muy poco valorado por las juventudes de Muro persona prepotente con muy poca estima por nuestro pueblo y poca preparación académica no siendo capaz de llegar a contar a más de diez. Y finalmente el asesor en campañas electorales y propagandisticas Fermín Senabre que podemos decir de este individuo, que como no tiene nada que hacer se mete en política para meterse con todos y en todo y así pasar el tiempo para no aburrirse. Podemos estar hablando y hablando haciendo comentarios de la gran mayoría de la lista creo que todos sabemos quienes son e incluso éstos se indentificarán si leen estas líneas. Así que llamo a la recapacitación de las personas decentes que quedan en lista del PP para intentar renovar el partido buscando a gente competente con ganas de hacer por Muro. Si no se limpia pronto el partido está condenado a estar ahí donde siempre ( y no es culpa de Jover como la canción " todo sigue igual ")y dar victorias fáciles a el Bloc que tiene todas de ganar con su política de tener contento al pueblo con sus fiestas para entretener a la gente y con su política de Muro bonito, cosa que está muy bien pero que no consiste en basarse sólo es eso porque hay cosas más importantes de primera necesidad. espero que alguien del PP pueda leer este y recapacitar para bien o para mal.
Un saludo a todos

Anónimo dijo...

Molt d'acord amb el teu comentari, no es una crítica, es una opinió i una invitació a la reflexió feta amb molt bon gust. Enhorabona!!Així es fan les coses, encara que discrepe en les referencies al BLOC en cuan la seua política no es basa solament en MURO BONITO sino també en atendre les necesitats del poble, d'aquesta manera la gent está content;sabem escoltarla, atendre les seues necesitats, ajudarla oferin-li oportunitats, ofertar-li el que el poble busca i necesita, etc.
Militant del BLOC.

Anónimo dijo...

Gracias, perdón por la expresión Muro Bonito, he generalizado mucho, estoy de acuerdo con vuestra política pero yo también discrepo contigo, mejor dicho con vuestra ideología parcialmente. A pesar de haber sido un votante vuestro en las pasadas elecciones. Sino fuera por algunos formas ideológicas de carácter más bien radical ( en el buen contexto de la palabra )tales como la lengua y el carácter nacionalista estaría totalmente de acuerdo con vosotros y sería un votante más vuestro a ámbito nacional. Digo ésto porque me parece muy bien la defensa de la LLengua Valenciana jo soy Valenciano y como tal debo preservar nuestras raices debo conocer nuestra cultura y nuestra lengua el Valencià ( para mi no es igual a Català, este sería otro debate entre nosotros supongo )peró eso sí nunca anteponer a nuestra lengua nacional el Castellano para mi hay que defender tanto una como la otra nunca más una que otra y menos el Valencià por delante del Castellano, ya que el correcto uso y dominio del Castellano es indispensable, ya que cada día nos vemos obligados a no centralizarnos en un lugar por los diferentes motivos ya sean laborales o personales las personas nos movemos de un lugar a otro cada vez más. Respecto a las ideas nacionalistas tampoco soy partidario los nacionalismos nunca han sido buenos y nunca han llegado a buen fin , por algo será.

No sé de quien será este blog, pero es una buena idea poner ideas y debatirlas a disposición de ser vistas de cualquier persona que se disponga.

De un Murer orgullós per el seu poble mané qui mané.

Anónimo dijo...

Gracias, perdón por la expresión Muro Bonito, he generalizado mucho, estoy de acuerdo con vuestra política pero yo también discrepo contigo, mejor dicho con vuestra ideología parcialmente. A pesar de haber sido un votante vuestro en las pasadas elecciones. Sino fuera por algunos formas ideológicas de carácter más bien radical ( en el buen contexto de la palabra )tales como la lengua y el carácter nacionalista estaría totalmente de acuerdo con vosotros y sería un votante más vuestro a ámbito nacional. Digo ésto porque me parece muy bien la defensa de la LLengua Valenciana jo soy Valenciano y como tal debo preservar nuestras raices debo conocer nuestra cultura y nuestra lengua el Valencià ( para mi no es igual a Català, este sería otro debate entre nosotros supongo )peró eso sí nunca anteponer a nuestra lengua nacional el Castellano para mi hay que defender tanto una como la otra nunca más una que otra y menos el Valencià por delante del Castellano, ya que el correcto uso y dominio del Castellano es indispensable, ya que cada día nos vemos obligados a no centralizarnos en un lugar por los diferentes motivos ya sean laborales o personales las personas nos movemos de un lugar a otro cada vez más. Respecto a las ideas nacionalistas tampoco soy partidario los nacionalismos nunca han sido buenos y nunca han llegado a buen fin , por algo será.

No sé de quien será este blog, pero es una buena idea poner ideas y debatirlas a disposición de ser vistas de cualquier persona que se disponga.

De un Murer orgullós per el seu poble mané qui mané.

Anónimo dijo...

Et done tota la rao, necesitem el castellà per altres motius però, a molts ambits no debem tenir odi del valencià, ja que es la nostra llengua, la llengua dels nostres avanpassats, la llengua del nostre poble i amb el que devegades fem, estem produint una diglosia, es a dir, una subordinasió d'una llengua per damunt d'un altra. Ara mateix i en el context en el que estem parlant, el parlar en castellà es subordinarlo utilitzant el valencià per a fer la graciesta final, que o trobe molt be perque val més poquet i bo que molt i roin, però...
Radicals els tobem a tots el partits políticas, tan siguen de dretes, d'esquerres, nacionalistes...,jo sempre he pensat que els extrems no son positius per a ningú. Jo em considere un nacionalista de centre, ja que al BLOC, trobem diversos tipus de nacionalistes, i molts de nosaltres en aquestes passades eleccions n'estavem en contra de el Compromís i finalment açó ens ha passat factura, però ara mirem endavant i a la comarca trobe que el gran nombre de militants som més de centre que extrems ó radicals.Jo no trobe molt de radicalisme a govern murer....
El conflicte lingüístic a nosaltres no ens importa molt que digam, a nosaltres el que ens interessa son els beneficis i els interessos del nostre poble, i per ells totes les forçes polítiques debem treballar.

Anónimo dijo...

doncs sino timporta el conflicte linguistic no se que collons faig votanvos, per que sou igual que el pp. L'esquerra independentista seran els unics que faran i que fan que el nacionalisme tire endavant,i no els partits istitucionals espanyolistes com el bloc.l'esquerra independentista no vol quedar be amb tots volem que lanostra llengua siga oficial en tots els ambits,que ens reconega el dret a la autodeterminacio la independencia i el socialisme que es lo que el vosaltres presumiu i no podeu arribar, nosaltres diguem les coses clares i vosaltres mireu el vot quedan amb tots be , ja arribara el dia en que el jovent es torque el cul amb aquells que no defenen realment el nostre pais la gran catalunya.

Anónimo dijo...

eiii el teu regne està a uns 350 Km. Vesten i deixa´ns tranquils. Avore si trobeu eixa independencia i així podrem apostar molt aguanteu sols. No se quina mentalitat teniu, de veritat penseu que podeu tirar com a un pais?.

Anónimo dijo...

De regne res, Pais , jo no tinc rei ni ningu que es considere independentista,el teu regne no comensa tan lluny, tansols uns 70 k en linea recta.Sobreviure , clar que si estem donanli de mentjar a tots els espanyols , mira si an vingut castellans.

Anónimo dijo...

Aquest blog stá patint un detriment perque començen a apareixer continguts poc coherents, insultants i en algúns moments xenòfobs. Es clar que a aquest blog, malauradament, trobem diglosia i un autoodi cap a la nostra llengua, poc a poc debem de canviaro, no sustituir una llengua per un altra, ni l'altra per una, deuen de combire les dos juntes, es el millor, i deixeu-vos de reis, regnes i altres punyetes que pareix que estigam a l'Edat Mitjana.

Anónimo dijo...

mentre discutim per una notable discriminacio de la nostra llengua per part de tots els governs que a tingut la nostra terra,tan PP com PSOE-PSPV o millor PSCV.
segons informen des de l'organitzacoi del Rock a la mar , la conselleria dinfraestructures ha denegat a l'Anjuntament de Denia el permis per poder fer el festival al port de la ciutat.digual manera, la realitzaciode la cantatad'Havaneres del 21 de juliol i del concert de Maria del mar bonet el 2º de juliol. el feixisme continua endavant i els valencians callats .¿que sera el seguent ?continuarem informant.

Anónimo dijo...

No demanem tant, sols volem poder decidir el nostre futur, que fer amb el País Valencià, que es respecte la nostra llengua (el valencià,o el català com vulgau).

El que no estem disposats es a quedar-se quiets i vore com uns cuants feixistes, blaveros, ignorants fan del nostre pais un negoci per a ells. Estem farts de sentir-se extranys a casa nostra i que a més a més els que tenen el poder es façen rics a costa nostra.
No demanem la lluna, sols la indepenència, la capacitat de decir com a poble lliure que som.

Salut i independència!!!

Anónimo dijo...

Asi al teu pais lliure com tu dius hi ha gent que no pensa com tu...i per eixa rao no vol dir que, jo que pense diferent siga feixista, ni blavero ignorant...si vols que et respeten les teues idees respecta als demes tambe...

Anónimo dijo...

açò esta igual que fa ja casi sis messos quan vau pedre!!!!"todo sigue igual"

Anónimo dijo...

Ahí teniu el treball ben fet, amb ganes i amb orgull, Rafa Climent encapsala la llista per Alacant del BLOC, avore quan fa el mateix el "senyorito" Angel Mollà.
Salutacions

Anónimo dijo...

Al último anónimo:

JA, JA, JA, JA, JA, JA, JA, JA, JA,
JA, JA, JA, JA, JA, JA, JA, JA, JA,
JA, JA, JA, JA, JA, JA, JA, JA, JA,
JA, JA, JA, JA, JA, JA, JA, JA, JA,
JA, JA, JA, JA, JA, JA, JA, JA, JA,
JA, JA, JA, JA, JA, JA, JA, JA, JA,
JA, JA, JA, JA, JA, JA, JA, JA, JA,
JAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anónimo dijo...

rafa climent la joventut està amb tu!

Anónimo dijo...

per a començar tindrieu que començar a volrer la vostra llengu i la vostra cultura , doneu pena

Anónimo dijo...

no a los moros

jacob i fernanfo

Anónimo dijo...

2008
Partidos Votos Porcent Diputados
======== ======= ======= =========
PP...... 488.323 52,57 % 7
PSOE.... 380.305 40,94 % 5
EUPV+IR+ 20.976 2,26 % -
BLOC+
IDPV+EV
+EE....... 6.696 0,72 % ¿CLIMENT?
UPyD...... 6.565 0,71 % -
LOS VERDES 2.243 0,24 % -
ESQUERRA.. 1.906 0,21 % -
RCN-NOK... 1.823 0,20 % -
PACMA..... 1.372 0,15 % -
FE-JONS... 1.364 0,15 % -

ESTOS RESULTADOS ERAN LOS QUE ME DABAN LA RISA UNOS POST MAS ARRIBA.

¡¡¡ ILUSO !!!

NO HA GANADO NI EN SU FEUDO.

Anónimo dijo...

i amb açò que voleu dir que teniu guanyades les locals del 2011?